Jenama Lipstik Yang Halal

Banyak wanita muslim yang mulai mempertimbangkan menggunakan kosmetik berlabel halal. Produk yang diasaskan oleh Vivy Yusof ini merupakan 100 peratus halal yang merangkumi produk-produk seperti make up remover eye palettes lip gloss dan lipstik.

Top 11 Halal Makeup And Cosmetic Brands In Malaysia

Dapatkan lipstick setaraf dengan jenama antarabangsa dengan harga mampu milik Untuk yang berminat boleh WhatsApp 0195741408.

Jenama lipstik yang halal. Melalui Colorfit Ultra Light Matte Lipstick Wardah menawarkan tampilan perona bibir matte dengan pigmentasi yang optimal. JenamaSendiriCom amat percaya tiada bisnes lain yang membuat anda menjadi berjaya selain industri kosmetik jenama anda sendiri yang kalis sebarang isu ekonomi. Kami ada semuanya untuk anda 100 kilang muslim.

Tapi persoalan yang popular adalah produk dah ada tapi bagaimana hendak jual. Garam Perisa ajinomo Lip Gloss. Di antara produk keluaran Pretty Suci adalah lipmatte nya yang sangat berpigmen dan dengan hanya satu sapuan anda akan tampil lebih cantik dan berseri-seri.

Tapi memang untuk mendapatkan produk favorit artis dunia ini Anda harus bayar cukup mahal yaitu berkisar Rp250 ribu. Menggelarkan lipstik keluaran mereka sebagai produk kosmetik yang confirm halal dan mendapat kelulusan KKM matte suede liquid lipstick daripada Orkid ini pernah dinobatkan sebagai lipstik jenama lokal. Ada gmp haccp halal kkmdan imp.

462021 Orkid Cosmetics adalah jenama tempatan dan ianyanya adalah halal cosmetics yang berkualiti tinggi serta mendapat kelulusan dari JAKIM. Jenama ini menjual pelbagai jenis alat solek buat wanita-wanita di luar sana. Too Cool For School Bad Girl Good Girl.

Produk kosmetik berlabel halal. Pilihan produk-produk OEM jenama anda. Blog Dalam diam Cosmoderm kini sudah 17 tahun bertapak dalam industri halal dan kosmetikSeiring dengan produk jenama antarabangsa yang lain produk buatan anak Malaysia ini telah dijual kepada hampir 2000 farmasi kedai kesihatan dan klinik di seluruh negara termasuklah di Singapura dan Lebanon.

14122020 Selepas kosmetik ini dilancarkan ia merupakan satu-satunya kosmetik dari US yang telah diiktiraf halal kerana kandungannya yang bebas paraben gluten petrokimia alkohol dan produk haiwan. Seperti eyeshadow gincu berus nail polish dan sebagainya. Hes kelembapan rimmel memperbaharui lipstik gincu lipstik bibir murni halal yang kaya dengan kelembapan bibir warna lipstik krim kelembapan wajah kanada glam pada gincu kaya kelembapan lipstik intensiti in2it gincu hidrat cara menghidrat bibir sebelum gincu matte lipstik matte yang.

Pengeluaran produk alat solek perlu mengikuti apa yang dianggap sah dalam Islam yang bermaksud bahawa tidak ada makhluk hidup yang secara tidak adil dicederakan dalam proses penghasilan produk tersebut. Produk-produk OEM jenama anda akan memiliki sijil-sijil pengiktirafan daripada badan-badan yang berkenaan seperti di atas. Sangat sesuai untuk yang memiliki bibir kering.

Honeko koko Lip. 2612021 Pretty Suci merupakan salah satu produk kecantikan halal yang terkenal di dunia di mana ianya menawarkan alatan kosmetik yang berkualiti tinggi. 962021 hes kelembapan rimmel memperbaharui lipstik lipstik lipstik iba halal bibir yang kaya dengan kelembapan warna lipstik krim kelembapan wajah kanada glam pada gincu yang kaya dengan kelembapan lipstik intensiti kelembapan lipstik hidrat cara menghidrat bibir sebelum gincu matte lipstik matte yang menghidrat.

Serta sesuai kepada mereka yang Vegan kerana mengunakan bahan berasal dari tumbuh-tumbuhan. Ada 4 shade yang ditawarkan Maybelline melalui produk ini. Malah produk pembersih intim wanita manjakani pula.

Hasilkan produk kosmetik jenama sendiri dengan formula yang diyakini HALAL dan mengikut standard GMP dengan kualiti setaraf antarabangsa. Brand halal kenamaan di Indonesia Wardah juga tidak mau ketinggalan untuk meluncurkan produk lipstik yang jempolan. Ianya selamat digunakan kerana ianya 100 cruelty free dimana produk ini tidak melakukan experiment ke atas haiwan.

2062021 Tak ada yang bisa memungkiri bahwa lipstik yang satu ini memiliki ketahanan super lama. Terutama dari segi kandungan bahan maupun proses pembuatan. Bahkan dengan sekali oles saja bisa langsung menyatu dengan bibir dan tahan seharian tanpa pudar sedikitpun.

Anda hanya perlu menyediakan dana kisaran 100 ribu untuk membeli lip tint ini. Warna-warna yang ditawarkan Maybelline Color Sensational Lip Tint cukup tahan lama. 572020 Jenama makeup atau solekan yang halal harus lebih daripada sekadar dibuat tanpa bahan yang haram.

1582020 Lip tint ini menghadirkan warna-warna yang cocok dipakai pada siang maupun malam hari. Air Mutiara air badak Lip Balm. 212019 Jom kita lihat antara 5 jenama kosmetik halal yang korang boleh dapatkan di pasaran sekarang.

Pilih Pakej Sekarang KUALITI BERTARAF ANTARABANGSA. Buat Semua BAKAL - BAKAL JUTAWAN PRODUK - dapatkan PRODUK JENAMA SENDIRI yang HALAL. LIP MATTE RAYA Lipstick mewahsuci lagi HALAL serta lulus KKM.

Matte Lipstick Zarrab Joy Halal Dan Tahan Lama Ayue Idris

11 Halal Make Up Brands Every Muslimah S Been Wishing For

Matte Lipstick Zarrab Joy Halal Dan Tahan Lama Ayue Idris

Pin On Sayajualonline

Pin On Fragrance

9 Liquid Matte Lipstik Jenama Lokal Untuk Bibir Yang Menawan Lobak Merah

5 Jenama Kosmetik Halal Yang Boleh Korang Guna Remaja

Lipstick Wardah Online Taiwan Home Facebook


LihatTutupKomentar